blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد .

  • ۰
  • ۰

خرید ابزار خوب و مناسب یک سرمایه تعمیرکار میباشد.زمانی شما می توانید در تعمیرات لپ تاپ خود خروجی خوبی را داشته باشید که ابزار مناسب و استانداردی در اختیار داشته باشید.باز کردن دستگاه برای تعمیر نیز ابزارهایی مانند قاب بازکن ، پیچ گوشتیهای مخصوص و حتی بازکردن پرس دستگاه نیاز دارد. توصیه ما بشما این است که اگر هزینه خرید ابزار خوب را ندارید به مراکزی مراجعه کنید که بتوانید از آنها در تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.در زیر چند ابزار کاربردی در تعمیرات لپ تاپ آمده است.


ابزار تعمیرات لپ تاپ


خمیر سیلیکون 


خمیر سیلیکون یک رسانای گرمایی بسیار قوی است که معمولا بین دو قطعه قرار می گیرد,در لپ تاپ معمول این دو قطعه هیت سینک و پردازنده است.در واقع خمیر سیلیکون یک رسانای گرمایی بسیار قوی است که جهت سرعت بخشیدن به انتقال حرارات قطعات به فن بکار می رود.قرار گرفتن خمیر سیلیکون بین این دو قطعه باعث می شود که فضای خالی بین قطعات پر شود,چرا که هوا یک مانع برای انتقال حرارات است و باعث می شود که فن به درستی عمل نکند و گرم شدن قطعه ی مورد نظر را به دنبال خواهد داشت.


پد سیلیکون


این پد سیلیکون ساخته شده از کربن خالص می باشد و یک گزینه ی مناسب برای خنک سازی چیپ ست های قوی مثل پردازنده می باشد.پد سیلیکون برند لیرد از عملکرد و قدرت انتقال گرمایی بسیار خوبی برخوردار است.



پایه هویه


پابه هویه یکی از ابزارهای ارزان قیمت و کاربردی مخصوص تعمیرکاران است.بهتر است در زمان استراحت,جهت جلوگیری از سوختن وسایل اطرافتان,هویه خود را بر روی این پایه هویه قرار دهید.



  • ۹۸/۰۳/۲۵
  • سمیرا میرزاوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی