blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد .

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخلیه ی شارژ و خرابی باتری از دسته مشکلاتی است که تقریبا بعد از گذشت دو سال از اولین استفاده از لپ تاپتان به وجود می آید.البته این زمان با توجه به کیفیت باتری و تولیدکننده ی آن متغیر است.از اینرو طول عمر باتری لپ تاپ یکی از مهمترین دغدغه های همه ی ما هنگام خرید می باشد.باتری لپ تاپ ایسوس n56 از سری لپ تاپ های لیتیوم یون می باشد که دارای  چرخه ی شارژ بیشتر و طول عمر بالاتری هستند.کیفیت سلولی A+,ماندگاری تا 600 سایکل واقعی,سازگاری بالا و مصرف انرژی پایین از ویژگی های بارز این نوع از باتری است.مجموعه فروش لپ تاپ بهار به عنوان حامی ای , برای مصرف کنندگان با سالها تجربه در زمینه ی تعمییراتو فروش قطعات با کیفیت لپ تاپ ، با در نظر گرفتن گارانتی شش ماهه ی بی قید و شرط برای باتری لپ تاپ ایسوس n56, به مصرف کنندگان این محصول در بازار , این اطمینان را می دهد که در مراحل ساخت این باتری، کلیه موارد و پارامترهای فنی را مد نظر قرار داده است تا شما آسوده خاطر خرید و مصرف نمایید.یک مدل باتری می تواند با چندین مدل لپ تاپ سازگار باشد.در زیر لیستی ازمدل های سازگار با باتری ایسوس n56 آمده است.

ASUS N46 ,N46V , N46VM , N46VZ,  N56 N56D,N56V , N56J, N56JK,  N56JN,  N56JR N56VB,  N56VJ,N56VM, N56VZ ,N56DP N76V,  N76VJ,  N76VM,  N76VZ A31,N56 A32, N46 A33, N56 

  • سمیرا میرزاوند
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سمیرا میرزاوند
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • سمیرا میرزاوند