blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

blsco

فروش و تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ

مجموعه ای عظیم از بزرگترین برند های جهان همچون ایسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پی (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر دیگر و مقصدی نهایی برای خریدهر نوع کالای مربوطه از قبیل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتری لپ تاپ , درایو نوری , قاب لپ تاپ , صفحه نمایش , رم , کیبرد , هارد دیسک , قطعات داخلی لپ تاپ و هر آنچه مورد نیاز تعمیر کاران لپ تاپ می باشد .

  • ۰
  • ۰

باید همیشه به این نکته توجه داشت که لپ‌تاپ هر چقدر هم که در برابر شرایط مقاوم باشد، باز هم باید نکاتی را برای حفظ سلامت آن انجام داد، چرا که لپ‌تاپ‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، نیاز به مراقبت‌هایی نیز در آنها احساس می‌شود. 


لپ‌تاپ‌ها بیشتر با محیط و خصوصاً دست‌ها در تماس هستند و کاربر باید توجه داشته باشد که لپ‌تاپ‌ها خیلی زود کثیف می‌شوند و این امر باعث کاهش طول عمر آن می‌شود که در همین راستا همیشه باید سعی شود که لپ‌تاپ تمیز نگه داشته شود، چراکه علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر آن می‌شود، زیبایی لپ‌تاپ را نیز به همراه خواهد داشت. یکی از عوامل مهم در طول عمر لپ‌تاپ و به خصوص تاچ‌پد این است که نباید زیاد روی آن فشار آورد، زیرا همان‌طور که مشخص است، تاچ‌پد یکی از نیازهای مهم هر لپ‌تاپ است مخصوصاً هنگامی که کاربر ماوس همراه نداشته باشد، لذا کاربر باید از فشاور آوردن برروی صفحه تاچ‌پد خودداری کند. به گفته او آن دسته از کاربرانی که مدت زیادی را از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند و به مدت طولانی لپ‌تاپ روشن است، باید باتری لپ‌تاپ خود را درآورند، چرا که به صورت جدی به باتری لپ‌تاپ آسیب وارد می‌شود، اما این خارج کردن باتری از لپ‌تاپ و گذاشتن آن در جایی دیگر باید هر چند وقت یک‌بار از باتری لپ‌تاپ دوباره استفاده شود، در غیر این صورت امکان خراب شدن باتری افزایش می‌یابد.کاربر لپ‌تاپ خود را از مواجهه با گرمای شدید یا ضربات جانبی یا تکان‌های شدید دور نگه دارد و بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، از کیف‌های مخصوص حمل آن استفاده شود.باتری و شارژر لپ تاپ از جمله قطعات خارجی هستند که بیتشر از سایر قطعات در معرض خراب هستند.در زیر به چند نکته در ارتباط  با افزایش طول عمر شارژر لپ تاپ و باتری لپ تاپ آورده شده است.


افزایش طول عمر باتری لپ تاپ


باتری لپ تاپ مانند هر وسیله ی دیگر یک طول عمر دارد که سرانجام به پایان می رسد.استفاده ی نادرست سبب کوتاه شدن این طول عمر می شود.

1-در حین کار برنامه های سنگین و بی استفاده را ببندید.

2-هر چیزی را که استفاده نمی شود غیرفعال کنید.

3-کم کردن روشنایی صفحه تا حد ممکن

4-در پایان هر روز حتما لپ تاپ خود را خاموش کنید.


افزایش طول شارژر لپ تاپ


خراب شدن شارژر لپ تاپ یک امر طبیعی و نگران کننده برای هر کاربر است,نوسانات برق یکی از دلایل خرابی شارژر لپ تاپ است.بهتر است از یک محافظ برای آن استفاده کنید.در صورتی که قصد خرید شارژر لپ تاپ را دارید,مجموعه فروش لپ تاپ بهار یک مجموعه ی کاملی از شارژر های برندهای مختلف از جمله شارژر لپ تاپ ایسوس,شارژر لپ تاپ دل,شارژر لپ تاپ سامسونگ و...می باشد.جهت خرید شارژر لپ تاپ وارد سایت شوید.
  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • سمیرا میرزاوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی